Animacja – czy może być reklamą?

Jedne reklamy przykuwają nasz wzrok, inne natomiast nie wywołują w nas żadnej reakcji. Są jednak i takie reklamy, o których jest głośno. Być może one nie zawsze trafiają w gust wszystkich, ale są w jakiś sposób ciekawe i nietuzinkowe.

Sukcesy animowanych reklam

wyjątkowe animowane filmy reklamoweW telewizji, w internecie… Wszędzie wyskakują nam reklamy. Dziś mamy przesyt informacji, które chcą nam one przekazać. Dlatego twórcy reklam muszą naprawdę się postarać, by jeszcze czymś nas zaskoczyć. Dziś szczególnie interesują nas wyjątkowe animowane filmy reklamowe. Skąd ich popularność? Dlaczego tak bardzo nam się podobają? Ich sukces tkwi w tym, że każdy z nas jest trochę dzieckiem. Wciąż lubimy zabawy dla dzieci, gry planszowe i filmy animowane. Niby to wszystko z reguły jest przeznaczone dla dzieci, ale dorośli bardzo chętnie z tego korzystają. Takie filmy reklamowe zawsze przykuwają nasz wzrok. Zazwyczaj w nasze życie po jakimś czasie wkrada się rutyna i rzadko doświadczamy czegoś innego. Dlatego gdy tylko wyłapiemy coś innego i niespotykanego, od razu zwracamy na to uwagę. Taka reklama może dotyczyć tak naprawdę wszystkiego. Usług telefonii komórkowej, nowej marki kosmetyków, chipsów. Nie ma to znaczenia. Dobrze zrobiona animacja, zawsze będzie do nas trafiać. Będzie się wyróżniać pośród tysiąca innych reklam, które są po prostu standardowe. A dziś twórcom takich reklam na tym zależy. By w gąszczu innych reklam, wyłowić tą stworzoną przez nich. My dostajemy świetną animowaną reklamę, a oni potencjalnych klientów na dany produkt.

Reklamy są dźwignią handlu, ale dziś trudno nas czymś zaskoczyć. Animowane filmy reklamowe nieco nas zaskakują, a już na pewno bawią, wywołują uśmiech i relaksują. Jeśli reklama naprawdę do nas trafia, korzyści są obustronne. My mamy przyjemność z oglądania reklamy, a kogoś produkt się sprzedaje.