Kampania reklamowa grzejników

Pracuje w agencji reklamowej. Przełożona powiedziała, ze koleżanka przyniosła zwolnienie dwutygodniowe i muszę przejąć jej klienta. Koleżanka podobno zrobiła już wstępne notatki ale nie mogłyśmy ich nigdzie znaleźć. W taki m razie zadzwoniłam do klienta i umówiłam się z nim na mieście żeby przedyskutować koncepcję na reklamę.

Grzejniki wysokiej jakości – jak promować?

grzejnikiPan Michał był właścicielem sklepu w centrum miasta Warszawa. Sklep hydrauliczny działał na rynku od ośmiu lat i można było w nim robić zakupy od poniedziałku do soboty. Pan Michał oferował wiele towarów. Między innymi tanie grzejniki w warszawie wysokiej jakości. Grzejniki kanałowe, które umieszczało się w podłodze. Grzejniki kanałowe mogą znajdować się pod panelami a także pod kafelkami. Grzejniki dekoracyjne były także w sprzedaży. Grzejniki dekoracyjne kojarzyłam bo moja ciocia ostatnio na urodzinach mojej mamy zachwycała się, ze taki sobie zakupiła. Pomimo tego, że kosztował bardzo dużo podobno posiadanie go to gwarancja ciepła w okresie grzewczym. Jak się okazało sklep hydrauliczny zamawia towar z hurtowni, która ma swoją siedzibę dwie ulice dalej od mojego mieszkania. Hurtownia hydrauliczna dostarcza towary dobrej jakości. Sama czasem korzystam z pomocy fachowców jak mam jakiś problem. Zdecydowaliśmy po rozmowie, że przygotuję reklamę do radia, która będzie nadawana o różnych porach a także ulotki które mają zostać rozniesione po blokach i domkach. Panu Michałowie mój plan się spodobał. Szczególnie przypadło mu do gustu radio.

Chce się jego klienci byli zadowoleni z jego usług więc nadal będzie inwestował w grzejniki, które będzie wytwarzane przez najlepszych producentów. Reklama w radio pierwszy raz poleciała w sobotę. Pan Michał od razu do mnie dzwonił, żeby podziękować bo reklama bardzo mu się spodobała.