Wyjazd na mazury i tani czarter

W tym roku postanowiliśmy z mężem wybrać się na urlop do Polski. Wszyscy znajomi bardzo się zdziwili bo jednak już można powiedzieć naszą tradycją było to, że zawsze wyjeżdżaliśmy za granicę. Ja oczywiście bardzo lubię wczasy za granicą.

Tani czarter ubogacił nam wakacje

czarter

Po prostu zawsze można zobaczyć coś czego jeszcze wcześniej nigdy nie widzieliśmy. Jednak doszliśmy do wniosku, że pogoda w Polsce jest teraz bardziej przewidywalna niż była jeszcze kilka lat temu. I tak naprawdę lata są bardzo ładne, ciepłe i słoneczne. Nigdy z mężem nie byliśmy na mazurach aż wstyd w sumie się przyznać i postanowiliśmy w te wakacje to koniecznie nadrobić. Mąż zrobił tani czarter Mazury last minute, który był bardzo atrakcyjny cenowo. I dzięki temu mieliśmy zarezerwowane jachty luksusowe do naszej dyspozycji podczas pobytu. W sumie gdybyśmy byli za granicą na wakacjach na pewno nie było by nas stać na taki yacht charter a na mazurach tak. Te jachty do wynajęcia na zdjęciach prezentowały się naprawdę imponująco. W sumie nie mogłam się już do czekać gdy do takiego jachtu wsiądziemy. Gdy o tym myślałam od razu wydawało mi się, że wakacje spędzone w kraju mogą być jednak dużo lepsze niż za granicą. Mąż chciał jeszcze wynająć żaglówki, jednak ja nie wyobrażałam sobie płynąć żaglówką. W sumie jeśli tylko on będzie miał na to ochotę to niech sobie wynajmie taką żaglówkę. Na zdjęciach bardzo spodobał mi się hotel, w którym będziemy spać. Wyglądał naprawdę bardzo luksusowo.

Miałam także nadzieję, że w restauracji będą podawane rzeczywiście świeże ryby tak jak jest napisane w folderze reklamowym. W sumie na mazury mieliśmy bardzo blisko także pierwszy raz nie zmęczę się podczas podróży. Czyli będzie to prawdziwy wypoczynek od początku do końca. Bardzo cieszyłam się już na ten wyjazd.