Wynajem busów i planowanie wyjazdu do Indonezji

Pewnego dnia wraz z mężem postanowiłam, że powinniśmy wyjechać na dalekie wakacje. Ciężko pracowaliśmy w naszej kancelarii adwokackiej i przydałby się nam jakiś odpoczynek. Ostatecznie był tego samego zdania.

Wynajem busów wolniejszy niż samolot

wynajem busówJako miejsce docelowe naszej podróży wybraliśmy Indonezję. Ona wydawała się nam nie zwykle atrakcyjna. Dzikie plaże, nie znane lądy oraz uroki tego miejsca na zawsze zapisały się w pamięci różnych podróżników. Jednak najgorsze było planowanie, ponieważ żadna wypożyczalnia busów nie miała tak szerokiej oferty. Wtedy zastanawialiśmy się nad biurem podróży. Oczywiście każde z nas wolało jechać indywidualnie. Nie przepadaliśmy za podążaniem za przewodnikiem i dostosowywaniem się do ścisłych reguł. To nie było w naszym stylu. Również razem wiedzieliśmy, że jakikolwiek wynajem busów jest w naszym przypadku zupełnie bez sensu. Ostatecznie wraz z mężem zdecydowaliśmy się na linie lotnicze. Samolot jest szybszy i o wiele lepszy niż jakiś zwyczajny wynajem autobusów. Oczywiście każdy, kto jest podróżnikiem musi patrzeć na swoje indywidualne potrzeby oraz zasób portfela. Według mnie dla mojej rodziny akurat taki przewóz osób był najlepszy. Ostatecznie w Indonezji dokonaliśmy rezerwacji w pewnym hotelu. Mieliśmy nadzieję, że tam się dostatecznie zrelaksujemy. Nie mogłam się doczekać, ponieważ byłam już raz w Azji ale nie miałam okazji przebywać w bardziej tropikalnych klimatach.

Ta kultura oraz jej historia wydawała mi się obca i dziwna. Jako człowiek, który uwielbia odkrywać nowe rzeczy za wszelką cenę chciałam ją odkryć oraz poznać.

Tu znajdziesz wynajem busów bydgoszcz – crosstravel.pl